Home / Klantenservice / Klachtenprocedure
De door ons verkochte producten zijn met zorg uitgezocht zodat wij weten dat er een perfecte prijs/kwaliteit-verhouding is. Helaas kan het niet uitgesloten worden dat er op een product een klacht onstaat. Onze goederen hebben een fabrieksgarantie varierend van 5 jaar tot levenslang (vermeld op de labels in de pakken laminaat en op de website). Wanneer je onverhoopt toch een klacht hebt vragen we je de volgende vragen te beantwoorden en samen met een kopie van de aankoopbon en foto’s waarop de klacht goed te zien is, door te mailen naar info@rijnmond-laminaat.nl :
Zodra wij je mail hebben ontvangen krijg je een schriftelijke bevestiging per mail van ons en de leverancier zal binnen 4 weken na ontvangst contact met je opnemen over de afhandeling van de klacht. In veel gevallen zal er een deskundige bij je thuis de klacht komen bekijken. Dit gebeurt uiteraard op afspraak.
Van maandag tot vrijdag tussen 10:00 – 17:00 uur en zaterdag tussen 10:00 – 16:00 uur staat het team van Rijnmond-Laminaat u graag te woord. Wilt u meer weten of heeft u vragen? Neem gerust contact op.
Telefoonnummer: +31 (0)6 1234 1234
E-mail: info@rijnmond-laminaat.nl